Gospodarstwo w zimowej szacie

Dziś pozwoliłam sobie na mały spacer po naszym gospodarstwie.
Miałam w butach pełno śniegu, parę razy wylądowałam na pupie :), ale Zrobiłam to! Specjalnie dla Państwa ujęłam nasze gospodarstwo w szacie zimowej.
W obiektywie aparatu zarejestrowałam piękne widoki i niepowtarzalnie piękną przyrodę. Chcemy się z Państwem tym cudem natury podzielić.
Nasza rzeka, w której latem łowimy ryby, która w czasie suszy daje nam życiodajną wodę do gospodarstwa.
Idzie odwilż, widać to po rzece, można zauważyć pierwsze strumyki.
Tak wygląda widok z wybiegu dla krów. Przyroda jest NIESAMOWICIE PIĘKNA
Dowód, że mieszkamy na.... odludziu. Bardzo dobrze nam z tym!!
Widok z okna o poranku

Takie krajobrazy rysuje natura! Na zdjęciu dzika róża.
Drzewa pokryte szronem.
Nie zamienimy tego miejsca na żadne inne na świecie. Dlaczego? Bo jesteśmy tu szczęśliwi, spełniamy się i nie wyobrażamy sobie innego życia, które jest tak blisko natury, która obdarza nas swymi dobrociami!






Komentarze

Popularne posty